lördag 11 december 2010

Mysdag!














Idag har varit en bra dag änsålänge.. Åkte först till Solhaga och köpte fina grejjer så jag får det fint i mina vardagsrumsfönster! Krukorna har jag fått av mormor och Åke i födelsedagspresent men allt annat köpte jag idag! Mamma var med så det blev bra hehe jag kan inte så mycket om blommor =) Det blev så fint, som ni ser på bilderna är det guld och hjärtan och i de höga krukorna är där fjärilar! Sött








Just nu är jag hemma i nöbbelöv och har bakat lussebullar och sockersöta kanelkakor! Lussebullarna ser ut som knubbsälar HAHA och kakorna blev sådär, men men.... Man kan inte vara bra på allt =)



Ems

2 kommentarer:

  1. Vilka fina blommor! Matchar du ihop det sådär fint till mig också??

    SvaraRadera
  2. Japp det kan jag göra haha =)

    SvaraRadera