måndag 13 december 2010

Rastlös...

Japp.... det e sant... jag är verkligen ingen människa som inte ska ha nått att göra. Jag måste ha nått att göra, jag blir knäpp??!!

Handlat lite mat idag. Varit hos Lili och druckit kaffe. Igår rengjorde jag hela köket, ugnen va inte så farlig som jag trodde haha. Idag gav jag mig an sovrummet, men de e lite svårt när jag inte har någonstans att göra av mina saker. Måste komma iväg till IKEA snart!

Nu har jag tänt ljus i vardagsrummet och sitter och myser med en kopp kaffe i handen och lyssnar på Lucia på svt2. Jag vet att jag inte ska dricka kaffe efter klockan 6 typ för då kan jag inte sova sen, men får väl skylla mig själv =/ Lite senare kommer Bruno in på msn! Han har ju ej kommit till Sverige än för att i Portugal är man lite seg, jag säger inte att han är seg... Men det är några papper han väntat på och förhoppningsvis fixade de sig idag.. vi får väl se sen =)


Ems

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar