torsdag 9 december 2010

Äntligen!

Nu har jag bott i lägenheten en vecka och det känns hur bra som helst! Bara Bruno som saknas men snart så =) Igår fick jag mitt internet och digitalbox så nu e de ordning och reda igen. Finns inte så många ställen i lägenheten som det är det hahaha, bara köket skulle jag tro?!

Kom precis hem från Lili, vi lagade pasta med korvstroganoff (eller hur det stavas), och så kollade vi på Biggest Loser samtidigt HAHA

I morgon ska man kanske köra till Emmaboda, såvida det ej snöar. Pappa behövde åka och lämna en grejj där så då kan väl jag göra det, har inte så mycket annat att göra eftersom det går trögt på jobbfronten.. =/

Nu ska jag sitta i en av mina soffor och njuta av kvällen tillsammans med en skål vindruvor, mums


Ems

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar