lördag 27 november 2010

Jag vet...

.. att jag inte skriver så ofta just nu men det är för att jag har fullt upp plus att jag fortfarande e sjuk. Blir så matt och illamående av antibiotikan =(

Igår köpte jag och tobbe med oss frallor och åkte hem till lägenheten och åt frukost tillsammans med Lili! Sen gick jag där o plockade lite, tobbe gick till skolan och Lili gick och hämta Sorelle på dagis! Mamma kom en runda och fixade lite med gardiner och så. NU är köket nääästan helt klart, saknas bara en fläkt. Resten av lägenheten är under uppbyggnad haha...

Jag var hemma i nöbbelöv och käkade hemmagjord pizza och sen drog jag till Lili och kolla på film. "Dumpad", det är en skitbra komedi som är lätt att skratta åt. =) Sen sov jag ensam hemma för första gången och det var lite tråkigt haha, men men snart kommer Bruno! =D

Idag ska jag vara hemma i Nöbbelöv tror jag, eftersom jag varken har tv eller bredband hemma än så e de lite tråkigt att vara där. Nu blir det lite kaffe, har inte hunnit få i mig det än idag, inte OK!


Ems

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar