onsdag 24 november 2010

Lunginflammation....


Fick dra mig till vårdcentralen och där konstatera dom efter ca 2 timmar att jag har början till Lunginflammation... lagom skojj... Men det som irritera mig mest var att är jag varit hos doktorn, som faktiskt bara var 5 min sen, så tog den närmare en timme att få lämna proverna.. Och då var det 3 st före mig i kön.... Jag menar hallå???!!!!!!! Värdelöst..

Idag fick pappa åka själv till lägenheten då jag har vilat hela dagen. Så han har spikat lister idag. Får se om jag orkar dra dit i morgon och plocka lite, allt e ju faktiskt klart snart! =)
Nahe, nu ska jag bädda ner mig, har 1 duntäcke och två filtar. Plus att jag sover i linne och gosiga sockar! Mysigt...

Det är ju lite snö ute, påminner mig om förra året då vi åkte häst o släde =)

Ems

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar