onsdag 12 januari 2011

Okeeeej....

Skrev precis ett jätte inlägg men datan ville inte som jag ville och nu orkar jag inte skriva om allt. Men lite kan jag skriva iaf.....

Lägenheten börjar komma i ordning nu, saknas lite lampor men de e så mysigt på kvällarna för måste ha en massa ljus tända och det e ju så fint! Två saker som fortfarande saknas är en Graderob, vilket gör att det ligger ihopvikta kläder i hela sovrummet så man får leta på kanske 10 ställen innan man hittar dte man vill ha! Den andra saken som saknas är en säng hehe, visst det är mysigt att sova 2 st i en 1.05 säng men de hade vatt skönt med lite mer space, fast Bruno e ju nära hela tien =)

Just nu håller Bruno på att fixa i köket, dra lite kablar och fixa fläkten. Min man e så duktig =) Får laga en riktigt god middag till honom sen! Han har vant sig vid kylan nu hehe men vi längtar båda två så otroligt mycket efter SOL. Våren hade gärna fått komma i morgon typ.

Har fått ett jobberbjudande men har nackdelar, sökt ett annat som jag hoppas på! Vi får väl se...


Ems

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar