lördag 1 januari 2011

2011-01-01

Nytt år, nya möjligheter? Fast det säger man väl varje år. Samma sak med nyårslöftena. Sluta röka, Träna mer, Äta nyttigt Bla bla bla bla.... alltid samma. Tror inte på de här med nyårslöfte.. Så jag skiter i det och kör mitt eget race istället! =)

Nyårsfirandet var sjukt kul, vi var hos Sussie och Alex =D God mat och trevligt sällskap. Men det där polska roulette var ingen hit haha, första rundan gick ju bra men sen... Usch.. Klockan 12 va vi ute efter mycket om och men med champange i glasen och skålade in det nya året! (misstänker att det är champangen som gör att jag inte mår så bra idag) Efter det vet jag inte riktigt vad som hände haha, alla blev nog lite småfulla =) Kommer kanske lite bilder senare, OM där är några bilder som blev bra haha.

Nu ligge Bruno på ena soffan, bakis. Och jag ska krypa ner under filten i den andra soffan. Detta är nog den enda dagen på året, kanske dagen efter midsommar med, som man kan ligga på soffan hela dagen utan att ha dåligt samvete för det. Det blir nog ingen mat på ett par timmar ännu, men sen får vi äta nån riktigt bakismat, också utan dåligt samvete?! Vet vem, i morgon kanske de nya livet börjar? Sluta röka...träna mer... äta nyttigt... HAHAHAHAHA


Ems, Gott nytt år

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar