lördag 18 december 2010

God morgon, Bom dia! =)

I dag är dagen men stort D! För jag ska nämligen köra till Kastrup lite senare och hämta Bruno! Och denna gången är det inte för semester utan för att han flyttar hit =) Jag har världens finaste man. Börjar bli lite nervös nu hehe... mest för att köra, kommer aldrig hitta efter att jag e över bron. kanske ska ta tåget från svågetorp och ställa bilen där? Eller? Rätt skönt att köra med :S

Det kommer bli så underbart mysigt ikväll! Om vädret samspelar med mig så e vi hemma precis innan de blir kväller hehe =)

I torsdags var Sandra här, det var roligt att hon kom och hälsa på! Vi fikade lite och snackade mest, blir ju så när man inte träffas så ofta!
Igår va Sussie här! Vi tog en drink och snackade en massa, säg det ämnet som vi inte tog upp hehe =)


Ems

2 kommentarer:

  1. ÅÅÅÅÅH JAAAAAA ÅÅÅÅÅH JAAAAA! Vad glad jag är nu för er skull :) Snart ses vi i Kristianstad, då får jag träffa er båda! UNDERBART! Pussar och kramar till dig fantastiska människa. Hälsa Bruno så mycket!

    SvaraRadera
  2. Tack söta du! Hoppas vi ses snart! =)

    SvaraRadera