tisdag 21 december 2010

21 December 2010

Jaha, kan det vara bättre en dag som denna?

I lördags hämtade jag Bruno på kastrup. Pappa var snäll nog att köra mig i det hemska vädret. Min familj är bara så underbar! I söndags var vi på IKEA! Ahhhhh, köpte lite prylar till vårt hem. Så nu har vi lite mer möbler i vardagsrummet, men vi saknar fortfarande ett svart fyrkantigt soffbord. Så är det nån som vet var man kan köpa det, säg till! hallen börjar bli skaplig med, köket är i princip klart förutom fläkten men den kommer upp i morgon =) Sovrummet däremot... ser ut som om det utspelat sig ett krig därinne.... Men men, det kommer bli fint efter nyår nångång haha =)

Idag var jag på en jobb intervju, det gick skitbra tror jag hehe. Men man får se sen veckan efter nyår hur bra det gick! Sen var jag och Bruno hos Farmor och hängde upp alla hennes julsaker och fixade hennes julgran =) Så nu e hon glad! Nu har vi pyntat vår egen gran, och det är en riktigt såklart, den luktar så GOTT. Vi har även gjort vår första julskinka haha, det gick ju.. bra.. den e god iallafall =) Bilder kommer en annan dag!


Ems

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar