onsdag 17 november 2010

Tapeter med mera..

.. Igår inhandlade jag en fondtapet till köket, skit snygg! Kommer lägga upp bilder senare hehe, jag vet att det e tråkigt utan bilder nu men hinner fan inte. =/ Idag var jag och köpte golv, mörkgrå laminat, och sen körde vi till Flugger färg där jag köpt tapeten, bar in en golvskiva och letade upp en fin nyans på gråskalan till väggarna så de skulle matcha både tapeten o golvet. Tror det kommer bli skit bra! Så i helgen ska det målas och läggas golv =) Jag var även och köpte gardinstänger idag, tog ett tag för mig o mamma och välja o plocka ihop de jag skulle ha.. Och när vi kom hem så sa pappa att det kanske var fel HAHA, så får kolla det. Annars får pappa följa med o köpa nya gardinstänger.... han kommer bli glad... =D

Det e fan inte billigt att köpa lägenhet haha. Som tur va så har jag det mesta, har samlat på mig en del genom åren då jag bott lite varstans i världen. Men dock inte möbler, tyvärr...

Snart ska jag lägga mig på soffan och kolla på Grey's! I morgon ska jag tillbaka till jobbet... men det går inte så bra där så ska nog satsa på det andra jobbet istället. Ska prata med chefen i morgon och se vad han säger. Jag känner ju själv att detta jobbet inte är något för mig, även hur gärna jag vill jobba! =/ Jobbigt dilemma....


Ems

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar