lördag 20 november 2010

Fixar och donar...

Nu har det gått några dagar och tiden spenderas mest i lägenheten. Så här såg det ut igårkväll:

Första bilden är från köket där Tobbe har målat panelen, sen ska där upp en tapet ovanför och resten av köket har Tobbe målat idag med samma färg som på panelen =) Kommer bli så fint när det är klart! Sen är det bara golvet som ska in där och en fläkt o de e klart! Panelen var orange innan, usch... Den andra bilden är från vardagsrummet, och JA jag vet det ser stökigt ut. Men med tanke på att Lili var där igår kväll och hjälpte mig i 2 timmar med att packa upp/om så kan ni tänka er hur det såg ut innan dess hehe... Sovrummet ska jag inte ens visa... =D
Eftersom vi jobbat hela dagen med lägenheten så belöna vi oss med att åka hem till Lili och äta Pizza och kolla på film. Skit bra film faktiskt, "Why did i get merried?" Och sen sov jag och Tobbe i lägenheten och idag har vi fortsatt att fixa. Sen ska golven läggas och det fixar pappa! Mamma är också med såklart och hjälper till att organisera och fixa garrdiner blandannat. Vilken underbart snäll familj jag har! Och bästa vän Lili såklart!
Nu fundera jag på om jag ska stanna hemma i Nöbbelöv inatt eller om jag ska åka in till lägenheten, krypa ner i sängen och kolla på film?! Vi får väl se...
Ems

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar