tisdag 9 november 2010

Födelsedag!


Då är man 22år... usch börjar bli gammal... Men varje gång man säger det så får man arga blickar av familj och vänner haha så får nog sluta säga det! =D

Mamma hade dukat upp till kaffe o tårta men jag noterade att det var för många koppar så visste att något var på gång. Då dyker faster Agneta upp tillsammans med Kusinbarn Oscar! Mycket trevligt! Annars har dagen spenderats som vanligt eftersom jag firades i lördes.


Denna veckan är en BRA vecka. Lägenheten blir min i helgen och sen har det hänt lite annat som jag sagt innan, men vad det är de får ni reda på en annan dag! Jag längtar så otroligt mycket efter lägenheten nu, vill bara fixa och inreda så det blir så underbart som det kan! Och såklart längtar jag tills Bruno kommer så vi kan göra det tillsammans! Konstigt att så mycket bra kan hända på en vecka =D När det inte händer så mycket i vanliga fall...


I morgon ska jag lämna in bilen på Wä bil hehe så dom får fixa den lilla skadan, då kommer Pärlan att känna sig hel och fin igen! Förutom att Hon är lite smutsig... Städa bilen på söndag?! Ja, kanske det.. OM jag inte är för upptagen med att flytta bananlådor.... ;)



Ems

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar