söndag 14 november 2010

Flyttar för fullt..


Idag fick jag tillgång till lägenheten =) Men jag fick sitta på akuten för lite problem.. Men mamma och Tobbe har varit jätte snälla och kört bananlåder hela eftermiddagen! Nu e de inte så många lådor kvar hehe kanske 5-6 st.. Åkte till lägenheten efter jag kom ut från akuten och har öppnat och smygtittat i flera lådor hehe, va grejjer man har igentligen. Behöver nog bara lite möbler =)


I morgon e de jobb som gäller, ska försöka att göra mitt bästa.. men måste erkänna att det känns lite tveksamt om de är ett jobb för mig... Tiden får utvisa de..


Igår va man taxi till mamma o pappa som va iväg o partajade lite. Så jag och Harry låg och kolla på film och halvsov hela kvällen hehe, mysigt. Sen fick vi ju ge oss ut i kalla natten o hämta päronen. Nu ska jag ta en dusch o tvätta håret, så man e fräsh till jobb hehe. I morgon kväll blir det väl en runda till lägenheten ;)



Ems

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar